رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

پروسه کوتاه کردن موهای رادمان (یواشکی)

1392/12/24 13:47
نویسنده : مامان رادمان
1,738 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

از ادامه مطلب دیدن فرمایید.

 

 

 

پروسه کوتاهی موی رادمان  توسط عمو محسن و تیم همراه:شهریور 92

سلام پسرم .یه شب که عمو محسن خونه بود تصمیم گرفتیم موهاتو سر و سامون بدیم.نیشخندو از اونجایی که جنابعالی هیچ گونه همکاری با ما نداشتی، لذا بابا فرهاد شما رو روی پا  و به سمت تلویزیون نشوند و به اصطلاح فوتبال میدیدین چشمک. اونم حسابی جو گیر شده بود.....شوت..... گل ..... اوت . تو هم با هیجان همراهی میکردی.خاله فاطمه هم دستیار بابا بود ...... حالا فکرشو بکن عمو محسن بیچاره با این همه حرکت و جنب و جوش چطور تونست  موهاتو مرتب و کوتاه کنه که متوجه نشی !!!!!!

واقعا دست مریزاد عمو محسن.تشکر فراوان.تشویقلبخند 

 

 

 

 

رادمان بی خبر از همه جا .....

 

 

رفتی تو بحر فوتبال

 

 

این اواخر با اینکه متوجه شدی عمو داره پشت سرت  یه کارایی میکنه متفکراما دیگه چاره ای نداشتی .لذا خودتو زده یودی به اون راه....چشمکماچ

اینم رادمان با موهای  مرتب  شده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

najmeh.s(ایستگاه پرستاری90)
20 اسفند 92 21:14
عزیزم یعنی انقد محو تماشای فوتبال بوده آره. فکر میکرد عمو محسن هم داره فوتبال میبینه.آخه تا سرشو برمیگردوندعمو محسن ابزاراشو قایم میکرد. فیلمی بود.... واسه همین یکی از خاطرات من شد.
خاله فاطمه
22 اسفند 92 23:42
وای چه سخت بود پرت کردن حواس آقا رادمان! ولی با اینکه شک کرده بود خودشو میزد به اون راه ! قربونش بره خاله سلام.دست تو و فرهاد واقعا درد نکنه.هنرها به خرج دادین ها....
هدا
24 اسفند 92 0:12
سلام زهرا جون ممنون که بهم سر زدی امیرم بهتره اره همون روز پشت سر شما من رفتم پیشش گفت شما اومدی مرسی لطف کردین...خودشم تشکر میکنه ازتون رادمان جونم با این موهای مرتبش خیلی با نمک شده دست عمو محسنش درد نکنه سلام .خواهش میکنم وظیفست . لطف داری.
عمو محسن
24 اسفند 92 19:49
مامان رادمان این جریان که مال خیلی وقت پیش بود . بابا اون سری که نذاشت موهاشو کوتاه کنم اما این سری خودش ازم خواست که موهاشو کوتاه کنم و مثله یک مرد بزرگ نشست رو صندلیش و جلوی آیینه با کمال آرامش گذاشت موهاشو کوتاه کنم چرا این سری رو نذاشتی؟؟؟؟ سلام عمو محسن مهربون.قراره پست بعدی بذارمش.عکسهاش آماده نبود.حتما میذارم.مرسی به ما سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد