رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

تولد 3 سالگی -تم مرد عنکبوتی و بتمن

1393/5/14 17:04
نویسنده : مامان رادمان
2,535 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

49.gif

تولد      تولد       تولدت مبارک .........................

 پسرم :

3 سال گذشت ...... و تو عزیز من، روز به روز باهوش تر و شیرین تر شدی.
توی این یک سال من
شاهد سوالهای  بامزت، شاهد کنجکاویها، شاهد درخواستهای جور واجور: به خصوص قصه هایی که خودت تعیین میکردی که اینطوری بگو و  کل قصه رو با هیجان میساختی و بعد میگفتی : حالا بگو!!!!بوس محبتتوی همش هم دوستات یعنی مرد عنکبوتی ،بتمن و خانوم بتمن حظور داشتن....

 

feest059.gif

شاهد دلسوزیها و اشکات واسه کاراکترهای مظلوم کارتون ها به خصوص دخترک کبریت فروش .....

شاهد  مهربونیات  ، گذشت ها و شادیهای کودکانه ، شاهد بوسه ها و جملات عاشقانت که هر شب وقت خواب با نگاه خاص و مهربونت نثار من میکردی...

شاهد جملات قشنگت که به مامان هر روز میگفتی مثل : مامان گلم دوست دارم .عاشقتم.

شاهد گول زدنهات. رسما منو دور میزدی و به خواستت میرسیدی وروجک من

و شاهد هزار هزار موضوع دیگه بودم که همه اونها جز شیرین ترین روزها و خاطرات منه.

خداوند رو شاکرم از اینکه پسری مثل تو به من هدیه داد. .انشا الله همیشه شاد شاد شاد باشی گل پسرم.محبتبوس

اینم یه جشن تولد خیلی مختصر ومفید.امیدوارم خوشت اومده باشه و بهت خوش گذشته باشه.

 

gef07.gif

17.gif بفرمایید ادامه مطلب عکسها رو ببینین....

 

یه میز عصرانه مختصر ...

ا

کارت تشکر-استیکر ها و برچسب های مرد عنکبوتی

کلاهش

اینم معلومه

 

 کارت تشکر مهمانها....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

samira
4 شهریور 93 22:20
ممنونم عزیزم منم آرزوی شادی وسلامتی واست دارم
میترا
4 دی 93 15:17
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد