رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

هنر دست مامان

1391/2/18 14:32
نویسنده : مامان رادمان
771 بازدید
اشتراک گذاری

اینم جدیدترین طراحی واسه رادمان کوچولوی خودم. این لباسات رو هم مامانت طراحی کرده و با دستاش بافته. این کلاه کوچولوتو یه شب 7 بار باز کردم و دوباره بافتم.آخه مبتدی بودم و تاز ه داشتم  بافتی یاد میگرفتم. بابا جون بهم میگفت  تا صبح فکر کنم 100 بار بازش کنی !!!!!!! طفلی من دستم مینداختناراحت

ولی بلاخره تونستم . وقتی آماده شد و واسه اولین بار تنت کردم انقد ذوق کردم که نگو.ماشالا خیلی بهت می اومد.همه فامیل خوششون اومد از این لباس. لبخندچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکا محسن
20 اردیبهشت 91 13:17
حالا هرکی ندونه من که می دونم مامانت جقد واسه بافتن این لباس مخصوصا پیرهن و شلوارش چقد زحمت کشید! دایی امینتن خیلی زحمت کشید
نجمه شیرازی
14 خرداد 91 22:33
خیلی قشنگه دستت درد نکنه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد