رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

موضوعات خوشمزه

1391/6/3 16:40
نویسنده : مامان رادمان
353 بازدید
اشتراک گذاری

قلبقلبماچسلام قند عسلم.سلام شیرین مامان

 

میخوام امروز  یه سری از کارهای بامزه و خوشمزتو برات به یادگار بذارم. تا وقتی بزرگ میشی و این مطالبو میخونی بدونی چه شیطون بلایی بودی .

شکلکهای جالب آروین

حرفایی که  با شناخت و آگاهی کامل به زبون کوچمولوت میاری: 

  • بابا (بابا جون ٰ بابا فرهاد) ماما ن (مامن و مامان جون) -  آتی (خاله فاطی) - امیییییین (دایی امین) عمه (عمه ها) - در در ( رفتن دردر) - چی چی (وقتی بغلت میکنم و میجرخونمت مدام میگی چی چی !!!!!! اینم واسه اینکه من همش ازت میپرسم این چیه اون چیه - )  پو پو پو (هنگام دیدن پو کوچولوی روی دیوار اٰاقت)  -  آبه (آب مبخوای)- مه مه (هر چیز خوردنی ای که بخوای به خصوص پستونکت)- اته ( هنگام زدن روی هر چیزی به خصوص صورت مامان و بابا اونم با جیغ و ذوق فراوان ماچماچ )
  • کلمات نه، بد، بو ، بده ، و .... رو گاهی  میگی.

کارهای و رفتار جالبت :

وقتی چیری میخوری تو دهن منم میذاری . قربون پسر مهربونم.

 انیمیشن میکی موس

وقتی بهت میگم بده  هر چی که داری تو دستت میدی به مامان. وقتی میگم بگیر دستتو دراز میکنی و وسیله رو میگیری.

 موهاتو شونه میکنی با برس کوچمولوت .اونم با پشت برس چشمکماچ

ناز میکیی. اونم محکم.

بلند بلند میخندی وقتی دنبالت میکنم و سریع  در میری .

وقتی حواسم نیست و با یه نفر دیگه صحبت میکنم با دست کوچمولوت صورتم رو به سمت خودت میچرخونی و میگی  دَ دَ. الهی قربونت برم منقلب

نای نای میکنی تازگی ها. وقتی غذا میدم واست شعر و ترانه میخونم تو هم با تمام وجود خودتو تکون میدی . عقب جلو عقب جلو . قربونت برم مننننننننننننننننننننننننننن.

از همه مهمتر وقتی توپت میره زیر مبل انقد ناز خم میشی و زیر مبل رو نگاه میکنی و با تمام توان سعی میکنی توپت رو برداری که نگو..... اگر موفق نشدی  دراز میکشی و بر میداری .تشویق

باهوشی واقعا. دیشب باطری گیتارت در اومد من گذاشتمش سر جاش و رفتم . وقتی برگشتم تو اتاق دیدم مهندس کوچولوی من باطری ها رو دوباره در آورده و داره جاشون میندازه !!!!!!!!! انقد کیف کردم که نگو . کلی بوسیدمت مامانی .تشویقتشویق


عینک آفتابی که به چشمت میزنم همچین  با ژست در میاری که نگو ....عینک

از همه مهمتر  کله میزنی . الهی قربونت برم .چقد هم محکم میرنیماچ

 وقتی دعوات میکنیم که کار بدی کردی عصبانی میشی و قهر میکنی به این شکل که تند تند میخزی و سرت رو میذاری زمین و  شروع به غر ولند کردن به زبونت خودت میکنی قلب

وقتی میگم بیا بغلم هر جا که هستی بدو میای بغل مامان.بغل

وقتی مامان الکی گریه میکنه هر جا باشی به سرعت خودتو به مامان میرسونی و با دستات دستای مامان رو از روی صورتش بر میداری و میگی دَدَ . فدای پسر مهربونم.قلبماچ 

الهی قربون فضولیات برم من.دوست دارم ترانه زیبای زندگی من.قلب

عشق منی مامانی .   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطی
3 شهریور 91 16:29
سلام خاله جوووووووووووووون.خوبی نفسم اگه بدونی چقد بامزه شدی؟ جدیدا منو صدا میرنی . میگی آتی اگر حواسم نباشه که صدام میکنی زود میای و صورتمو به سمت خودت میچرخونی و میگی آتی آتی فدات بشم من .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد