رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دست میزنه پسرم ....

1391/6/23 13:20
نویسنده : مامان رادمان
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر گلم.

 


184-1281.gif

دیشب من و بابایی کلی ذوق کردیم. انقد شیطون و باهوشی که نگو....
115.gif i57775281_89115_2.gif


دیشب من و بابا داشتیم با هم حرف میزدیم و توهم کنارمون داشتی با اسباب بازیهات بازی میکردی. بابا تو حرفاش کلمه دست زدن رو به  کار برد .  یهو دیدیم که با دستای کوچمولوت شروع به دست زدن کردی.


baby42.gif

 فدات بشم من. من وبابا هم  واست دست میزدیم  و تو بلند بلند میخندیدی.


baby_pooh55B15D.gif36.gif

 بعدم در حالی که داشتی راه میرفتی و تند تند دست میزدی دیدیم  که ای بابا.............................. قر  هم میدی. کلی بوست کردیم مامانی. فدات بشم من.قلبماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 بابا هم  به خاطر این کارت بهت مه مه خوشمزه داد.15.gif

دیروز خونه مامان جون که بودیم . اونها داشتن میرفتن مهمونی. موقع خداحافظی رفتی بغل مامان جون و با من بای بای کردی . 18.gifبعدهم  با با با جون بای بای کردی .   بای بای

دوست دارم گل نازم. 

fa.gif

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

najmeh
28 شهریور 91 0:35
سلام
وبلاگش خیلی عالیه.
البته گل پسرتون خیلی نانازه.
بهتون تبریک میگم
امیدوارم موفق بشید


سلام نجمه جان ممنونم از لطفت. رادمان خوشحال میشه بازم بهش سر بزنید. به دایی و زن دایی هم سلام برسونید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد