رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دزد و پلیس

1391/8/25 11:22
نویسنده : مامان رادمان
504 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  عشق مامان.قلب

این روزا انقد بازیگوش شدی. همش در حال راه رفتن و دویدنی . میری پشت دیوار قایم میشی سرک میکشی و میگی دَ د ( دالی )

   baeren-083

یا با احتیاط از رو زمین بلند میشی  کمی تلو تلو میخوری و شروع به دویدن میکنی. گاهی هم نگاه میکنی که مامان بیاد دنبالت  .اگر نیاد وا میستی و  بلند با خوشحالی میگی :: بُدوووووووووو ... تا مامان بیاد دنبایت و تو هم فرار کنی .(دزد و پلیس بازی) مامان قربون شیرین کاریهات بره .ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطمه
16 مهر 91 20:01
سلام عزیز دلم . نفسکم. خاله جون اگه بدونی چقد دلم واست تنگ شده؟؟؟؟؟؟/ یه هفتست اومدم اصفهان و ندیدمت . دیشب کلی عکسا و فیلماتو دیدم کلی شیرین زبونی میکردی واسم .هی میگفتی آتی آتی ... قربونت برم من نفسم ...احتمالا وقتی دوباره ببینمت کلی عوض شدی و شیطون ...ایشالا هرجا باشی همیشه شاد و سلامت باشی عزیزکم


آآآآآآآآآآآآآخ جون .خاله فاطی اومده مرسی خاله.دل منم واست یه ذره شده. وقتی مامان میگه خاله آتی کو ؟؟!!!! با کنجکاوی تمام دنبالت میگردم بعدم با حرفای مامان خاطراتت یادم میاد و میخندم.


خاله فریدجون
19 مهر 91 10:12
سلام رادمان جان. اولین بار روی جلد کتاب نمایشگاه دیدمت.وای که چقر شبیه مامانتی.امیدوارم زودتر از نزدیک ببینمت.ایشالا همیشه شاد و شیطون بمونیامیدوارم خدا واسه واسه مامان زهرا و بابا فرهاد نگهت داره


سلام . چه جالب. کتاب رو شوشو بهت نشون داد یا خواهر شوشو ؟؟؟؟ آره شوهرت ازم پرسید عکسشو داری ؟؟ وقتی کتابو دادم دستش گفتم اینه عکسش یه خنده ای زد گفت منو دس میندازید؟؟؟ حالا هرچی آیه قسم و قران میخورم که به خدا عکس بچمه باور نمیکرد تا اینکه بهش نشون دادم که اسمم به عنوان طراح کتاب چاپ شده پس نتیجه میگیریم که: میتوانم عکس پسرم را نیز اینجا بگذارم.... از قضا گوشیم هم خاموش بود و نتونستم عکسای گوشیم رو نشون بدم باور کنه داستانی بود.....
خاله فریدجون
19 مهر 91 10:22
سلام رادمان جانخوبی خاله؟وبلاگت خیلی قشنگه.دست مامانت درد نکنه.من چند روز پیش برای اولین بار دیدمت.عکس قشنگت روی جلد کتاب نمایشگاه بود.انشا الله همیشه شاد و شیطون بمونی.


سلااااااااااااااااااااااااااااام خاله فریده جون. هورااااااااااااااااا خوشحالم که واسم پیام گذاشتی. پریزاد کوچولو چطوره؟؟؟ نی نی تو راهی کوچمولوی ناز مامانیت خوبه ؟؟؟
وای اگه بدونی چقد دلم واست تنگ شده؟؟؟ کی میای اینجا؟؟؟ رادمان هنوز تو رو ندیده با خاله زهرا خیلی دوسته ... بازم به من سر بزن. منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد