رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روز جهانی کودک مبارک

1391/7/24 11:52
نویسنده : مامان رادمان
991 بازدید
اشتراک گذاری

 

                

 

                                            

                                                                                        

زیبا زیبازیبا

دنیای زیبای کودکانه

 

    روز ت مبارک پسرم .

  انیمیشن میکی موسانیمیشن میکی موس انیمیشن میکی موس انیمیشن میکی موس

        mahsae-ali HAPPY CHILDREN DAY    

 

                 

  روز جهانی کودک مبارک  .

  * HAPPY  BABY DAY

 
          

 

 

 

امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی گلم.  

                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سهند
19 مهر 91 13:40
سلام مامان رادمان جون ممنونم از حضور گرمتون، این وبلاگ جدید پسر منه خوشحال میشم با هم دوست بشیم، ماشاالله پسر نازی دارید خدا حفظش کنه


سلام مامان سهند . وبلاگ سهند جون چه قشنگ و پر باره .شما رو به لیست دوستان رادمان اضافه کردم. منم خوشحال میشم توی نی نی گپ ببینمتون.
هدا
19 مهر 91 21:40
سلام رادمان جون به به چه تغییرات چشمگیری مبارکه


سلام . مرسی خاله هدا . خوشحالم که به من سر میزنی.
هدا
22 مهر 91 11:58
پس نظر من کو رادمان جونی تین دومین نظریه که تایید نمیشه اصلا من قهرم

سلام هدا جون. شرمنده که دیر نظرها رو تایید کردم. چند روز سرم شلوغ بود نتونستم آن بشم. از این به بعد زود زود میام .باشه...

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد