رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

اولین مروارید کوچولوی پسرم

1391/2/12 11:47
نویسنده : مامان رادمان
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم. اولین مروارید کوچولوی نازت  ، روز 25 اسفند 90  در اومد .( 7 ماه و 13روزگیت).اگه بدونی چقدر منتظر دیدنش بودم.هر روز تو دهن نازتو میدیم ببینم که چه خبره.اما خبری نبود که نبود... اتفاقا اون روز مصادف  با سال دایی علی بود. نه اینکه دایی مهربو نت پسرم چند ماهه فوت کرده و قبل از عید واسش مراسم گرفتیم . اون روز شیرین ترین و تلخ ترین روز عمرم بود. اولش تلخ بود اما شب با دیدن دندون خوشکلت شرین شد گلم.ان شاء اله صد سال زنده  باشی و همیشه سالم و شاد ببینمت.

از خدای مهربون میخوام نگهدارت باشه همیشه و همه جا. دوست دارم  یه عالمه .هر چی بگم بازم کمه...

اینم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آترین
26 فروردین 91 11:34
سلام عزیزم مبارکش باشه
به ما سر بزنین خوشحال می شیم .... دخمل ناز منم تو 7 ماه و 15 روزگی اولین دندونش بیرون زد احساستون رو درک می کنم


مامان آترین
26 فروردین 91 11:36
سلام گلم ..... نی نی های ما تقریبا همسن هستند ......... دخملی من 29 تیر بدنیا اومده و 12 روز از نی نی شما بزرگتره لینکتون می کنم





سلام گلم.
چه جالب .خوشحال میشم بیشتر ارتباط داشته باشیم .منم اگه بتونم لینکت میکنم
کاکا محسن
13 اردیبهشت 91 14:04
آخه مگه عسلم مروارید داره ! ولی خداییش اون صدفی که همچین مرواریدی توشه ، صدفه ایه واسه خودش ای ول رادمان سومی بلندتر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد