رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

رادمان به روایت تصویر

1391/9/29 2:22
نویسنده : مامان رادمان
810 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای دیدن عکسام به ادامه مطلب یه سر بزنین بد نیست .

 

 

 

 

گویاست خودش . شیطونم در حال  گل آرایی !!!!!!

عبادت .

فتح قله ها  چشمک بعد از این مرحله وامیسته و بلند بلند داد میزنه : بیتَه بیتَه بیتَه !!!! نمیدونم یعنی چی ؟متفکر

اینجا هم مشغول درست کردن آتیش روی پشت بوم واسه کباب .

 

 در ادامه حسابی بهش خوش گذشت بس دوید و  جیغ کشیدقلبماچ

 خونه مامان جون مشغول کثیف کردن لباسهاش ناراحت

پسرم عشق الکترونیکه .فکر کنم آخرش مهندس الکترونیک بشه این بچه نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدا
1 دی 91 21:41
به به بالاخره عکس جدید گذاشتی خیلی قشنگ بود عزیزم توی عکسا دیدم پای چشت زخم شده چه کردی با خودت وروجک؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام هدا جون. مرسی از اینکه انقد نگران این وروجکی.آره خاله هدا فضولی کردم افتادم سرم خرد به لبه میز آخ شدم تازه 2 بار دیگم افتادم سرم اوففففف شده بس فضولم دیگه
لاله
17 دی 91 19:45
آخه چه ني ني نازي الهي زنده باشي
آراد
21 بهمن 91 11:58
سلام رادمان جون من آرادم حالت خوبه؟ آخه چرا اینقدر فضولی ...حالا مامانت می خوای اذیت کنی اشکال نداره ولی خاله معصومه منو اذیت نکنی ها باشه.
مامانمم سلام می رسونه (بوس بوس)


سلام آراد جونم . خوشحال شدم به من سر زدی . غصه نخور من فقط مامانم رو اذیت میکنم با مامان جونم همش بازی میکنم . اگه یه روز نرم پیشش خودش میاد که کجایی؟ چرا نیومدی خونه !!!! آراد جونم زاهدان نمیای؟ کاش بیاین .
راستی خاله فاطمه میگفت ما شا الله خیلی باهوش و مودب و ناز هستی. خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت . دوست دارم . بای . بوس بوس بوس بوس
خاطره
22 اسفند 91 17:55
سلام رادمان جونم خوبی عزیزم؟خیلی عکسای قشنگی داری!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد