رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

سری جدید عکس رادمان - مشهد 1

1392/1/26 16:56
نویسنده : مامان رادمان
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیزم. این روزا  یه مرد کوچولوی تمام عیار شدی. تقریبا حرف میزنی. کلی کلمه میگی و خواسته هاتو با جمله های کوتاه بیان میکنی. از دیروز  وقتی سر به سرت میذارم مقتدرانه  میگی نکن !!!!

کلماتی که عنوان میکنی: بیا ، نکن ، بده ، الو ( الو گفتنات  قند تو دل من آب میکنه خوشکلم ) ، نی نی  ( بچه ها و دوستات رو نی نی میگی) ، بوب  ( توپ) و  قورباغه  (  گور + باگه = بابانانه  و  من کلی با این غورباغه گفتنات می خندم .) .....

این روزا هم  با دوستات توی کوچه کلی فضولی و بازی میکنی منم میشینم و مواظبتم.

قربون پسر گلم با کلی شیرین زبونی.

شبا هم که با پتو قایم موشک بازی میکنی  میگی زهرا جان ( با لهجه شیرین خودت)و دنبالم میگردی منم وقتی میگم بلللللللله کلی ذوق میکنی . منم که صدات میکنم  یه بللللله های ناز میگی که نگووووو .قلبقلبماچماچ

اینجا  هم یه سری از عکسهای سفرمون به مشهد رو واست میذارم. 

برای دیدن عکسام به ادامه مطلب یه سر بزنین  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آترین
31 فروردین 92 10:02
سلام به رادمان کوچولو و مامان عزیزش به ما هم سر بزنین
خاله هدا
2 اردیبهشت 92 18:12
میدونم با وجود کیمیا جونو آراد عزیز کلی بهت خوش گذشته وروجک من.


سلام خاله هدا جون. خوبی؟ آره جاتون خالی خیلی بهم خوش گذشت .... تا تونستم بازیگوشی و شیرین کاری کردم
خاله هدا
8 اردیبهشت 92 18:33
مرسی عزیزم اره خوبم.بالاخره نظرمو تایید کردی خیلی منتظر بودم. بای بای تا بعد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد