رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

تولد بابا فرهاد عزیز

1392/9/5 0:49
نویسنده : مامان رادمان
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

تولد بهترین هم میهنEclipse

همسر مهربونم:

 

یک سبد احساس را
با تو قسمت می کنم
در شب ميلاد تو
جان نثارت می کنم
عشق زیبای تو را
رونق دل می کنم
با تو ای زیباترین
احساس بودن می کنم... ...

 

بابا فرهاد  گلم تولدت مبارک 



بفرما عکس

دیشب تولد با با فرهاد بود.(3 آذر) مامان زهرا هم یه جشن کوچولو ترتیب داد البته با امکانات موجود در خانهچشمک آخه یهو تصمیم گرفتم واسه اینکه  خاطره بشه میز بچینم. خلاصه بابا  بیرون بود .منم مثل فیلم ها همه چی رو آماده کردم بعدم لامپها رو خاموش کردم و دو تا فشفشه روشن کردم دادم بهت که وقتی بابا میاد تو  واسش تولد تولد بخونی. خوشبختانه نقشم خوب عملی شد و بابا شگفت زده تعجب شد. قلبنیشخندخلاصه کلی خوش گذشت بهت با برفهای شادی.هنوز مشغول بودیم که در خونه در زدن و خاله فاطمه اینا با مامان جون اینا بابا رو سوپرایز کردن و اومدن تولدش . ( بابت کادوهاشون  هم  خیلی خیلی ممنونماچشرمنده کردین.)  خیلی خوش گذشت جای همه دوستان خالی.خیال باطل اینم عکسهاش....

 

 

پسرم اول فشفشه رو فوت کرد  تا خاموش شد بعد شمع رو......ماچنیشخند

 

اینجا هم به اصرار من بابا لباسش رو پرو کرد .....چشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

najmeh
6 آذر 92 23:09
سلام به به جشن تولده. رادمان جونم از طرف منم به بابایی تبریک بگی سلام .حتما.مرسی گلم
مریم
10 آذر 92 21:20
تولدبابایی رادمان جون و همسرتون وتبریک میگم..... امیدوارم بهترین لحظه ها رو در کنار هم جشن بگیرید.... پس حسابیی همسرتو سورپرایز شده با لامپ خاموش کردن و کیک و مهمونی ......
مریم
10 آذر 92 21:22
راستی عکسایه عالییییییییییییی انداختی......مخصوصا عکس اولیه خیلی رومانتیکه........ بوسه ی پدر و پسر
مهرداد
14 آذر 92 9:09
سلامممممممممممممممم فرها د خوبی پسر خاله؟ سلام آقا مهرداد. به وبلاگ رادمان کوچولو خیلی خوش آمدین سلامتون روحتما به فرهاد میرسونم. از خاله ها هم بابت پیامهای زیباشون تشکر کن و سلام منو بهشون برسون .نتونستم پیامهاشون رو تایید کنم چون خصوصی گذاشته بودن. رادمان هم صورتشون رو دورا دور میبوسه بازم به ما سر بزن آقا مهرداد.
safura
14 آذر 92 22:43
راستی از این تزیین خوشم اومد گفتم واست بزارم البته خودت یه پا هنرمندی http://s3.picofile.com/file/7853208816/%D8%B5%D8%AB%D8%B5%D9%82%D8%AB%D9%81.jpg اینم سایتش : http://silver-house.blogfa.com/post/124 سلام . من اکثرشون رو دارم.بازم مرسی که به من سر زدی .باز هم پیش رادمان بیا عزیزم
مریم
17 آذر 92 19:50
مرسی که هکیشه بهمون سرمیزنید و با نظر های زیباتون خوشحالمون میکنید...........یه دنیا ممنونم.. من اپم.... خواهش میکنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد