رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

رادمان باهوش من

1392/9/4 20:34
نویسنده : مامان رادمان
994 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم . امروز میخوام از شیرینکاریها ، فعالیت ها ،یادگیریهات  و فضولیات بگم .چطوره ؟چشمکالبته این پست یکماهه که توی چکنویسهای وبلاگت ذخیره شده تا مامانت ویرایشش کنه .اما از اونجا که سرم شلوغ شده نتونستم آپ کنم. ببخش پسرم که دیر به دیر مطلب میذارم.

اول از همه رادمان خوندن یاد گرفته   

پسرم هزار ما شا الله داره این هوش و زکاوتت .کلمات بابا - مامان- رادمان- و جمله  بابا آب داد و چند جمله  رو به راحتی میخونی و وقتی میگم اینجا چی نوشته راحت میگی چی نوشته  تشویقتشویقتشویق اعداد رو تا 10 راحت میخونی و نشون میدی با دست.

 

رادمان کلی انگلیسی بلده 

چشم -دست- انگشت-دندون- گربه -سگ- میمون-مار-خرگوش-پلنگ- غورباقه-ماهی - روباه-موز-پرتقال-سیب- بالا-پایین- بله- نه- شنا- خوابیدن-مامان -بابا-دست زدن- و  کلی کلمه دیگه.....- که تو ذهن کند مامانت نیست -رو بلدی عزیز دلم. رنگ ها رو هم یاد گرفتی .

 تازه رادمان قرآن و شعر میخونه .....http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

صلوات رو گاه و بی گاه میفرستی و باعث میشی اطرافیانت هم صلوات بفرستن . الهی من قربون صلوات گفتنات برم . اسپند دود کن رو بر میداری و دور خودت میچرخی و میگی :صل علی محمد ...

سوره کوثر و توحیدرو میخونی البته با یه کوچولو کمک مامان.

شعر هم که قربونت برم... همه رو وقت بازی یه دور میخونی و  فضولی میکنی.

عاشق نوشتن و نقاشی هستی .....

عاشق اینی که مامان دستت رو بگیره و تو بابا و رادمان و ... بنویسی. میگی مامان بنویسیم خاله فاطمه

عمو محسن ، دایی امین و .... یه روز هم خواستی بنویسیم عمو محسن رو دوست دارم .همینطور من بنویس و تو بگو ....قلبماچماچالهی فدات بشم.کلی هم شکل میکشی میگی مامان وانم رو کشیدم .مامان این ماشینمه و....

بعدم مداد هاتو میگی  با مداد سر کن سرش کنم تا آشغالهاشو بریزی تو سطل

یه روان نویس دستت افتاده بود و دنیا رو نقاشی کردی تا رنگش تموم شد . راه میری و میگی مامان گلم مدادنویسم کو !!!!قهقهه مامان هم  میاد و لپتو گاز میگیره و ....ماچ وقتی رنگش تموم شد گفتی: بشینم اینجا بابا از باشگاه بدنسازی بیاد واسم مداد نویس بیاره....خیال باطل

 

پکیج با ما رو کاملا بلدی . یعنی همه عکسها رو میدونی چیه . قربونت برم که میاری و میخوای همه  کارت ها رو با هم ببینی. بعد هم به من میگی مامان از من  بپرس !!!! گاهی میبینم خودت میگی  این چیه ؟؟؟ بعدم خودت جواب میدیقهقههماچ

تقریبا همه حیوانات رو انگلیسیشم یاد گرفتی . من کمی در گیرم روی فارسی خوندنت وقت نذاشتم زیاد .اما چند کلمه رو که باهات کار کردم سریع گرفتی.

 

   ادامه مطلب چند تا عکسه هاااااااااااااااااا

 

 

 

رادمان در حال آموزش توسط عمو محسن مهربون. عاشق عمو محسنی وقتی هست از کنارش جُم نمیخوری . طفلی عمو محسنچشمک

آخ از دست تو.... عکس شکلات دیدی شکلات میخواینگران

با رضایت کامل جواب میدادی ماچبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
4 آذر 92 21:14
به به............پچه پسر باهوشی ماشالله..... عکساتونم مثله همیشه عالی و قشنگه....یه بوس محمکم رادمان جون و از طرف منو پرنیا بکنید سلام .قربونت برم عزیزم .لطف داری. رادمان تو عکس گرفتن همکاری نمیکنه. ولی چیکارش میشه کر. مرسی ا اینکه پیشم میای خانومی
هدا
5 آذر 92 12:04
آفرین به رادمان با هوش .... اگه اشتباه نکنم فردا یعنی 6 آذز تولد مامان زهرا و خاله فاطمه است زهرا جون پیشاپیش تولد مبارک عزیییییزمممممممممممممم.... البته دقیق یادم نیست ... میخوام بدونم درست یادم مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدا
5 آذر 92 12:13
افرین به رادمان باهوش خودمون. راستی رادمان جون فکر کنم فردا یعنی 6آذر تولد مامان زهرا و خاله فاطمه باشه البته به حافظم شک دارم نمیدونم درست یادم مونده یا اینکه اشتباه است. به هر حال زهرا جون تولدت مبارک. سلام عزیز دلم.باید به تو گفت باهوش. ای ول چطور تولد من یادت بود!!!!!!!!!؟؟؟؟ به قول بعضیا ذوق زده شدم البته 6 نیست 7 هست عزیزم مرسی .خوشحال شدم
هدا
6 آذر 92 22:56
فدات شم مگه میشه یه اذری تولد یه اذری دیگه یادش بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ س.آره شده متاسفانه چون من یادم نیست شما چندمی؟؟؟؟؟؟؟
najmeh
6 آذر 92 23:13
الهی قربونش زهرا جونم منم پیشاپیش تولدتو تبریک میگم سلام .مرسی عزیزم. لطف داری
hoda
8 آذر 92 18:01
Tavalode man 12 azare azizam
مریم
10 آذر 92 21:23
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد