رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

بلبل خونه ما کیه ؟؟؟؟؟

1392/3/26 17:23
نویسنده : مامان رادمان
645 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

سلام پسر نازنینم.  امروز میخوام رسماً تکامل مراحل زیبای سخن گفتنت رو اعلام کنم. بلههههههههههههه بلاخره میشه گفت که رادمان جون کاملا حرف میزنه و تمام خواسته هاشو با جملات زیبا و قشنگ بیان میکنه ...... بله پسرم  تا حالا کلمات بود حالا شده جملات با کلمات و افعال دلنشین .

 

پسرم بهت تبریک میگم .


امیدوارم همیشه شیرین سخن باشی و به جا و سنجیده سخن بگی عزیزم.۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

حالا دیگه یه مرد تمام عیار و مودب شدی واسه بابا و مامان.

بابا و مامان از داشتن فرزندی مثل تو به خودشون میبالن و بهت افتخار میکنن که انقد با زکاوت و باهوشی عسلم.

هر وقت ازت میپرسم بلبل خونه ما کیه ؟ جواب میدی : آمان کوچولو

به من میگی : مامان زهرا جون یا زهرا جون

به بابا میگی : بابا فریاد .

قربون کلمات شیرینت ....... و کلی کارها و شیطونیا که اگه بگم چند تا پست میخواد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fateme
27 خرداد 92 11:04
سلام
خوبید؟؟؟
چقد رادمان بزرگ شده!!!!!!!!
انتظار نداشتم ببینم اینقدیه .
وبت خیلی نازه.
برو با وبای دیگه تبادل لینک کن تا وبت رونق پیدا کنه.
وب من همش عکس خواننده های هالیووده. فک نکنم خوشت بیاد. اونجا اسمم ملیناست.ادرسشو میزارم .اگه خواستی برو.

به وبم نخندی . فقط واسه پر کردن اوقات فراغته.


سلام عزیزم. لطف داری .آره خیلی بزرگ شده. الان سرم شلوغه زیاد وبلاگ رادمان سر نمیزنم . لینکت میکنم عزیز .
دایانا
30 خرداد 92 20:09
سلام من از دوستای فاطم هستم تبریک میگم حرف زدن اقا پسرتونو


سلام دایانای عزیز . مرسی به ما سر زدی. ممنونم عزیزم.
najmeh
18 تیر 92 23:04
میگما زهرا جان من عاشق بیشین گفتناش شدم. خیلی ناز حرف میزنه. تو خونه حرفاشو تکرار میکنیم بس که با نمکه این پسر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد