رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

چهارمین سالگرد ازدواج

1392/5/22 17:26
نویسنده : مامان رادمان
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

Love

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب ِ من ، برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

 

Love

 

بر من مباد بي توماندن 

بي توبودن

 بي تو خفتن

بي تو رفتن...

Love

دوتا صدا هست که خیلی دوسشون دارم:
1-صدای تو وقتی که هستی
2-صدای اس ام اس هات وقتی که نیستی…قلب

 

سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم.

 

 

 

Love

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه
23 مرداد 92 13:28
ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمانها بسته میشود،عاشق باشید و عشق بورزید و بدانید که هر چیزی رفتنی و گذشتنی است . . آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق می ورزد در را باز خواهد دید.( پیوند زیبایتان مبارک )


سلام عزیزم.مرسی از پیام زیبات .
fateme
23 مرداد 92 13:52
salam zahra khanom, khobid? fateme am.in vebe jadidame. behem sar bezanid. montazeretonam. rastiiiiiiiiiiiiiiiiiiii salgarde ezdevajeton mobarak. bye
najmeh
23 مرداد 92 15:20
اتفاقا چند روز پیش کارت عروسیتون رو نگا کردم.قراربود بهت اس بدم ولی یادم رفت
ببخشید.
بهتون تبریک میگم.





سلام گلم مرسی از لطفت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد