رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

عکس تولد رادمان - جشن تولد

1392/6/28 18:40
نویسنده : مامان رادمان
1,669 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

          

           متحركة لسبونج

 

 

  بفرمایید ادامه مطلب

 

رادمان در انتظار مهمونای کوچولوش

 

بدون شرح .....چشمک

 

مهمونای کوچولو رادمان مشغول شادی و خوندن

رادمانم در انتظاااااار یک فوت .....

اینم فوووووووووووووووووووت

اینم شادی بعد از فوت  قلبماچ الهی فدات بشم من .قلبماچ

 و  حالا برش کیکش....

 و در آخر ماجرا هم پسرم با کمک کردن به مامانش ، خستگی رو از تنم بیرون کرد.ماچقلب

الهی 100000000000000000 ساله بشی عسلم.

تولدت مبارک . دوست دارم.قلبماچتشویق

اینم  هدیه های رادمان کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هدا
24 شهریور 92 13:22
چه کادوهای قشنگیییییی مبارکت باشه عزیزممممممممممممممممممم اما به نظرت یه کوچولو جای من خالی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدا
24 شهریور 92 13:45
راستی تو چه ماه شدی عزیزم
هدا
24 شهریور 92 13:55
زهرا جان نظر قبلیم خصوصی بود اگه خصوصی ثبت نشده بی زحمت اول ویرایشش کن یا ثبت نکنش ممنون
fateme
25 شهریور 92 1:31
از طرف کی؟
هدا
27 شهریور 92 19:57
چرا تایید نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[h





سلام هدی عزیز . مرسی گلم از نظراتت. آره واقعا جات خالی بود . ان شا االله تولدهای بعد حتما دعوتت میکنم . شرمنده دیر تایید کردم آخه اینترنتم قطع شده بود!!! دوست دارم خاله هدی


تازه خودت ماهییییییییییییییییی خاله جونم






najmeh
28 شهریور 92 10:47
سلام
خوبی زهرا جان؟؟
منم بهش تبریک میگم ایشالله100000000000ساله بشه.
چه جشن خوشکلیم واسش گرفتی.
خسته نباشی . مبارکش باشه

سلام عزیزم . خوبم مرسی شما چطوری ؟ مرسی به ما سر میزنی . لطف داری چشمات خوشکل میبینه عزیزم ، کاری نکردم .امیدوارم واسش لحظات شادی بوده باشه. ما مامان ها با تمام عشقمون واسه کوچولو ها تلاش میکنیم واسه همین خستگییشو حس نمیکنیم. دوست دارم خاله نجمه جووووووووووون

بهار
2 مهر 92 16:33
سلام اگه دوس داشتین برای رادمان جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه
خاله فاطمه
2 مهر 92 18:13
مبارکت باشه عزیز خاله.ایشالا صد سال زنده باشی قربونت برم که چقد خوشحال بودی شب تولدت و چه قشنگ با خاله آتی میرقصیدی.فیلماش هست ایشالا بزرگ که شدی ببینی و بدونی که چقد شیرین بودی و عزیززززززززززززز. قربونت برم نفسم


سلام خاله جون .مرسی.آره شب خیلی قشنگی بود البته با کمک و زحمتهای شما . بازم ممنون خاله جون :-*
مریم
2 مهر 92 19:06
تولدتتتتتتتتتتتتت مبارک رادمان جونم
ایشالله صد سال شی
عکسات عااااااااااالیه،حررف نداره خیلی قشنگنچه کادو هایه خوشگلی،خوش به حال رادماان جون بااین مامانی مهربون که این تولد خوشگل و براش گرفته


سلام مریم گلم. خوبی عزیز؟ مرسی که به رادمان جون سر زدی. چشمات قشنگ میبینن .من که کاری نکردم ... . پرنیا جون چطوره؟ منتظر عکسهای پرنیا جون هستم
یگانه
2 مهر 92 19:23
سلام ببخشید من دیر میام..من نتم قطعه..نت ندارم.. ایشالله نتم که وصل شد زود به زود سر میزنم..
fateme
3 مهر 92 14:37
salam radman jooooooooooooooooon
cheghad khoshtip shodi.
tavalodet mobarak.ishala 1000000000000000000sale shi
bazam bia vebam.
bye


سلام عزیز .مرسی از لطفت .حتما بهت سر میزنم عزیزم. .
hoda
7 مهر 92 9:21
Salam radman juni chera nemiyay vebam mage khodaye nakarde ba man ghahriiii??????


salam.saram shologhe.adam mage bi dalil ham ghahr mikone?! man dalili vase ghahr nemibinam.mage shoma didi azizam ?!!!!
miyam ama payam nazashtam vaght nashod
hoda
9 مهر 92 16:23
Na azizam haminjuri goftam. Shukhi bud... Khoshhalam ke miyay vebam
مریم
11 مهر 92 10:40
با اجازه تون آپ کردم
دوست داشتین باید و سر بزنین

سلام عزیزم.حتما میام پیشت.:-)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد