رادمانرادمان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

عکس تولد رادمان - تم باب اسفنجی

1392/6/28 18:44
نویسنده : مامان رادمان
4,557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم. این روزا یه مرد تمام عیا ر شدی. متاسفانه تولدت یکم با تاخیر برگزار شد ولی از روزی که بهت گفتم تولدته همش توی خونه راه میرفتی و تولد تولد میخوندی .... الهی قربونت برم .گاهی هم به عروسک باب اسفنجیت  میگفتی تولدت مبارک !!!! ماچقلب الهی قربونت برم که خیلی انتظار کشیدی . روز بعد از تولدت هم به مامان گفتی : دیدی بلاخره واسم تولد گرفتی.....قلبماچماچبغل آی من قربون بلبل زبونیات برم  مادرررررررررررقلب تمام هدیه هاتم وقتی باهاشون بازی میکنی اولش میگی اینو واست کی خریده ... ای جانمقلب

جا داره از خاله فاطمه مهربون و زهرا  جون هم تشکر ویژه بکنم که واسه تولدت خیلی خیلی خیلی زحمت کشیدن و کمکم کردن. ان شاالله یه پست واسه خاله جون هم میذارم .مرسی فاطی جونقلبماچماچ مرسی زهرا جونقلبماچماچ

Birthday Spongebob Picture for Facebook

 

 

glitters of spongebobبرای دیدن عکسام بفرما ادامه مطلب

میز عصرانه با تم باب اسفنجی

سبد پاپ کورن  باب اسفنجی و ژله

ظرف پفک  با برچسب مخصوص باب اسفنجی

 

 

شکلات های گیفت باب اسفنجی

 

سبد ساندویچ  همراه با دفتر یادگاری

ا

کیک تولد با طرح باب اسفنجی

 

قلش راهنما با طرح باب اسفنجی

دسمال کاغذی با برچسب باب اسفنجی

لیبل نوشابه البته خالیش(مامانت فراموشکاره یادش رفت نوشابه ها رو  روی میز بذارهناراحت)

بشقاب با طرح باب اسفنجی

لیبل نوش جان باب اسفنجی

ظرف  کارد چنگال باب اسفنجی

کلاه باب اسفنجی

ریسه اسم رادمان با طرح باب اسفنجی همراه با عدد سال تولد

عدد با طرح باب اسفنجی

 

اینم کارت تشکر  با طرح باب اسفنجی.

شایان ذکره که تمام طرح ها رو خودم با فتوشاپ طراحی کردم از جمله ریسه ها ، اعداد، لیبل ها، برچسب ها، و ......کارت هم کار دسته .

امیدوارم این شب واست یک شب به یاد ماندنی شده باشه و بهت خوش گذشته باشه عزیزم .

دوست دارم گل پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدا
24 شهریور 92 13:19
پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عیبی نداره عزیزکم تولد مبارک دست مامان گلتم درد نکنه خیلی خوشگل بد زهرا جون.
najmeh
28 شهریور 92 10:53
تبریک میگم زهرا جان هم کارت بیسته و هم خیلی خوش سلیقه ای


وااااااااااااییییییییییی نگو اینجوری لووووس میشم ....
قوربونت لطف داری عزیز .
مامان ماهان
30 مهر 92 18:26
سلام رادمان کوچولو
تولدت مبارک پسر ناز ......
به به چه مامان خوش سلیقه ای . واقعا دستش درد نکنه
چه تولد باشکوهی
مامان رادمان خسته نباشی . ای ول


سلام عزیزم. شرمندم نکنین .لطف دارین شما .کاری نکردم .وظیفه مادریه دیگه.
safura
14 آذر 92 22:38
سلام عزیزم خوبی؟ من دوست فرشته جان خواهرشوهرتون هستم قبل از همه چیز تولد آقاتون و رادمان کوچولورو بهتون تبریک می گم ایشالله همیشه شاد باشی ای اول خسته نباشید خیلی زحمت کشیدین هنراتون خیلی زیبا بود چند تا سوال داشتم از خدمتتون اون گلای زرد دسرن یا چیز دگه ای؟ خیلی خوشکلن اونام کار خودتونه؟ قاالب هویج رو از کجا تهیه کردین؟ خودم که وبلاگ ندارم ولی این وبلاگی که نوشتم مال خواهرمه خوشحال می شیم بهش سر بزنید با آرزوی موفقیت بای سلام عزیزم.مرسی از اینکه به ما سر زدی .شما لطف دارین من که کاری نکردم.وظیقه هر مادریه که واسه بچش یه دنیای شیرین با خاطرات قشنگ بسازه.چشمات قشنگ دیدین خانومی[لبخن اون ژله ها کار خواهر نازنینمه.گلهاش هم با ژله درست میشه . به این توع ژله تزریقی میگن.میتونی نمونه هاشو تو اینترت ببینی.اما نیاز به مهارت و تمرین داره گلم قالب هویج رو هم از دوران دبیرستان که خونه مامانم شیریتی پزی میکردم دارم .یادم نیست دقیق از کجا گرفتم اما باید لوازم شیرینی پزی ها داشته باشن.امیدوارم توضیحتم کامل باشه. به وبلاگ خواهرت هم رفتم بسیار جالب بود.موفق باشی گلم.
samira
6 دی 92 19:30
ای ول آبجیتونم که یه پا هنرمنده! ژلش خیلی زیبا شده مشخصه مهارت خاصی تو این کار داره کاش آموزشش رو می زاشتین سلام .آموزشش رو توی نت میتونی پیدا کنی خانومی .گذاشتن آموزشش توسط من مستلزم اجرای دوباره مراحل کار و گرفتن عکس مجدد هست که متاسفانه با توجه به درگیری من و قطع بودن نت منزل خیلی بعیده.اما دفعه بعد که درست کردم حتما میذارمش .قول میدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد